پیش فروش بلیط قطار و رزرو بلیط هواپیما و هتل در فروردین 1401

سفرهای نوروزی و دردسر همیشگی یافتن بلیط هواپیما و قطار

با نزدیک شدن به سال جدید، همیشه این مشکل پیش می آید که کی و چه زمانی برای بلیط هواپیما اقدام کنیم؟ چون هر چقدر به آخرهای اسفند و شروع فروردین ماه 1401 نزدیک تر می شویم؛ مسافران نوروزی بسیار زیادی هستند که نسبت به خرید بلیط هواپیما و قطار و رزرو هتل در شهرهای مختلف اقدام می کنند. به همین علت نبایستی خرید بلیط های خود را به روزهای آخر موکول کنید. چون ممکن است نتوانید بلیط قطار یا هواپیمای مورد نظر خود را بیابید. ظرفیت ها خیلی زود پر می شوند. بنابراین می بایست هر چه سریعتر نسبت به خرید بلیط های مدنظر خویش، اقدام کنید. فرقی نمی کند که می خواهید در نوروز پیش رو به کدام شهر بروید. معمولا شهرهای سیاحتی زیارتی، خواهان بیشتری دارند.

 

پیش فروش بلیط قطار

پیش فروش بلیط قطار

پس برای خرید بلیط هواپیما و قطار در این شهرها، بایستی خیلی سریعتر اقدام کنید. وب سایت موج زمزم، در این راستا به صورت 24 ساعته در خدمت شماست. می توانید در این مرکز اقدام به خرید بلیط کنید.

پیش فروش بلیط های قطار و هواپیما

پیش فروش بلیط های قطار و هواپیما

پیش فروش بلیط های قطار و هواپیما و رزرو هتل در نوروز 1401

برای نوروز 1401، از هم اکنون، پیش فروش بلیط هواپیما و قطار و رزرو هتل های مختلف، شروع شده است. شما می بایست در بازه زمانی مشخص شده در نیمه دوم اسفند ماه تا نیمه های اول فروردین، در پیش فروش بلیط های هواپیما و قطار و رزرو قطار، اقدام به خرید بلیط خود کنید. در این صورت است که می توانید بلیط های مورد نظر خود را به همین راحتی بیابید. در غیر این صورت اگر نسبت به خرید بلیط های هواپیما و قطار در اعلامیه پیش فروش، عمل نکنید؛ ممکن است نتوانید بلیطی را برای خود خریداری کنید. به همین جهت، بهتر است حتما در این بازه های زمانی اقدام به خرید بلیط هواپیما و قطار کنید. این گونه است که می توانید بدون استرس و نگرانی در خصوص خرید بلیط های هوایی و زمینی، خیال خود را راحت و آسوده خاطر کنید. در غیر این صورت دائما باید استرس یافتن بلیط هواپیما و قطار را داشته باشید.

چگونگی اعلامیه پیش فروش بلیط های هواپیما و قطار و رزرو هتل

پیش فروش بلیط هواپیما و قطار و نیز رزرو هتل و تورهای مختلف، در یک بازه زمانی مشخص می باشد. بنابراین می بایست حتما در این بازه زمانی، اقدام به خرید بلیط های مختلف خود در سفرهای نوروزی 1401 کنید. اما حتما از خود سوال می کنید که چگونه می توانیم متوجه بازه زمانی پیش فروش بلیط های مختلف شویم؟ در پاسخ باید اذعان داشت که این بستگی به شرکت های گردشگری مختلف دارد. ممکن است موج زمزم را برای پیش فروش بلیط های قطار و هواپیما و رزرو هتل و تورهای داخلی و خارجی انتخاب کرده اید. در این صورت می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مختلف نسبت به پیش فروش بلیط های مختلف، مطلع شوید. بنابراین می بایست از طریق وب سایت اینترنتی موج زمزم، شبکه های اجتماعی این شرکت را دنبال کنید. بدین ترتیب می توانید خیلی راحت از طریق هر یک از این شبکه های اجتماعی در کنار وب سایت اینترنتی موج زمزم، نسبت به بازه زمانی پیش فروش بلیط ها اقدام کنید.

خرید بلیط هواپیما در وب سایت موج زمزم

خرید بلیط هواپیما در وب سایت موج زمزم

خرید بلیط هواپیما و قطار در بستر اینترنت با ورود به وب سایت موج زمزم

با ورود به وب سایت اینترنتی موج زمزم، می توانید خیلی راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما و قطار، اینترنتی اقدام کنید. به این صورت که شما می توانید در هر پاسی از شبانه روز، هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، نسبت به خرید بلیط هواپیما و بلیط قطار اقدام کنید. البته می توانید در همین وب سایت اینترنتی نسبت به رزرو هتل و تورهای داخلی و خارجی هم اقدام کنید. اما با توجه به فرارسیدن نوروز 1401 و نزدیک شدن به سال تحویل، می بایست هر چه سریعتر اقدام به خرید بلیط های خود کنید. همان طور که می دانید؛ قیمت بلیط های مختلف با همدیگر، متفاوت می باشد. اما با توجه به پر شدن خیلی سریع ظرفیت هواپیما و قطارهای مختلف، ممکن است در صورت عدم ورود به بازه زمانی پیش فروش بلیط های مختلف، نتوانید آن بلیط مورد نظر خود را بیابید. پس بهتر است هر چه سریعتر، نسبت به خرید بلیط هواپیما و قطار در بازه زمانی تعریف شده اقدام کنید.

اعلام پیش فروش مسیرهای مختلف در بازه های زمانی مختلف در موج زمزم

در موج زمزم، می بایست به دنبال خرید بلیط هواپیما و قطار در بازه زمانی پیش فروش بلیط ها باشید. در اعلامیه های مربوط به پیش فروش بلیط های مختلف در این سامانه، شما می توانید مسیرهای ریلی و هوایی مختلف را مورد رصد قرار دهید. سپس با توجه به زمان بندی به خرید بلیط هواپیما و قطار، نسبت به خرید هر یک از این بلیط ها، اقدام کنید. بنابراین بهتر است همه خود را به روز و آپدیت کنید. بدین ترتیب است که می توانید بلیط مورد نظر خود را بیابید و هیچ گاه از پرواز هواپیما و سفر زمینی با قطار جا نمانید. موج زمزم، با اعلامیه ای که در خصوص پیش فروش بلیط های هواپیما و قطار به شما اعلام خواهد کرد؛ شما را از موعد خریداری بلیط، مطلع می کند. پس بهتر است حتما خود را برای این اعلامیه آماده و مهیا سازید. بدین ترتیب می توانید متوجه زمان دقیق پیش فروش بلیط های هواپیما و قطار در کنار رزرو هتل و تورها شوید.

خرید بلیط های هواپیما به صورت اینترنتی

خرید بلیط های هواپیما به صورت اینترنتی

در منزل مسکونی خویش، نسبت به خرید بلیط های هواپیما و قطار اقدام کنید

شما می توانید در منزل مسکونی خویش، به راحتی نسبت به خرید بلیط هواپیما و قطار، اقدام کنید. برای این منظور کافیست وارد وب سایت اینترنتی موج زمزم شوید. سپس با توجه به بازه زمانی مشخص شده برای پیش فروش بلیط های مختلف، اقدامات لازم را برای خرید بلیط هواپیما و قطار، صورت بخشید. بدین ترتیب می توانید در همان موعد مورد نظر خود، بلیط های هواپیما و قطار را خریداری کنید و نسبت به رزرو هتل هم اقدام کنید. در غیر این صورت سخت می توان پیش بینی کرد که بتوانید بلیط های خود را در لحظات آخر پیدا کنید. چون همه ساله، مسافران نوروزی بیش از پیش خواهند شد. با توجه به جذابیت سفر هوایی با هواپیما و ریلی با قطار، بسیاری از افراد، این نوع سفر را برمی گزینند. به همین جهت، نباید خرید بلیط های خود را به روزهای آخر موکول نمایید. هر چه سریعتر نسبت به خرید بلیط های خود اقدام کنید؛ می توانید به بلیط های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

سخن نهایی

به طور کلی در نظر داشته باشید؛ هر یک از شرکت ها برای خرید بلیط هواپیما و قطار و... پیش فروش نوروزی دارند. بنابراین در صورتی که شما هم قصد سفرهای نوروزی با هواپیما و قطار را دارید؛ بایستی در این بازه زمانی، اقدام به خرید بلیط کنید. در غیر این صورت ممکن است نتوانید بلیط های خود را خریداری کنید. شما می توانید در پیش فروش موج زمزم، نسبت به خرید بلیط هواپیما و قطار، اقدام کنید.

مطالب مرتبط

 

عقد قرارداد آژانس موج زمزم با شرکت های دولتی و خصوصی

خرید تورهای ارزان نوروز 1401 در موج زمزم

وایت لیبل فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل و بلیط قطار

شرایط سفر نوروزی با خودروی شخصی 1401 چیست؟

چگونه در هواپیما از شر کرونا و امیکرون در امان بمانیم ؟


خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.